Mobilní aplikace

Logo mobilní aplikacegoogle-play-downloadapp-store-download

Anketa

Líbil se vám letošní program Hodů s právem?

Celkem hlasů:
12
Hlasování začalo:
2. 7. 2018
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností

Co říkáte na myšlenku vybudovat v areálu sportovního hřiště toalety?

Celkem hlasů:
140
Hlasování začalo:
18. 7. 2017
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností

Co říkáte na nové WORKOUTOVÉ hřiště?

Celkem hlasů:
485
Hlasování začalo:
23. 6. 2017
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 5
DNES: 38
TÝDEN: 1108
CELKEM: 361586

Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Obsah

 

JAK ZAREZERVOVAT HŘIŠTĚ

                                                            

Na stránku rezervačního systému sportovního hřiště, polyfunkčního hřiště, nebo místního Kulturního domu se můžete dostat zde nebo pomocí QR kódu.

 

QR

 

V prvním kroku budete vyzváni k výběru jedné z položek. Zarezervovat si můžete polyfunkční hřiště, sportovní hřiště, nebo kulturní dům.

1 

Po výběru konkrétního prostoru se dostanete do kalendáře, kde si zvolíte den a čas, kdy chcete mít sportoviště nebo KD k dispozici

 

Jak zarezervovat?

 

Po výběru dne a času rezervace se dostanete k vyplnění kontaktních údajů a specifikaci objednaného času. Vyplnění kontaktních údajů je povinnou položkou, která slouží ke komunikaci se správcem hřiště (1). Minimální doba rezervace je 60 mnut. Tuto dobu si můžete prodloužit, pokud budete klikat na tlačítko + na vámi požadovanou dobu (pokud není hřiště již rezervované) (2). Pokud víte, že budete chtít rezervované prostory navštěvovat pravidelně, tak označte tlačítko „Opakovaná rezervace“ (3). V posledním povinném kroku označíte, jak často budete chodit s termínem poslední návštěvy (4). Pokud máte ke své rezervaci nějakou připomínku, můžete ji napsat do poznámky. Na závěr opíšete kontrolní kód (5) a vytvoříte rezervaci.

 

Jak zarezervovat?

 

V dalším kroku rezervující uvidí rekapitulaci objednávky s číslem, které slouží jako PIN ke sledování stavu rezervace. V tento moment odchází 2 emaily. Jeden pro rezervujícího a jeden pro správce, který potvrdí nebo zamítne (uvede důvod zamítnutí) rezervaci.

 

Jak zarezervovat?